niedziela, 27 czerwca 2021

Rozliczenie Czerwiec Warszawa

Hej, aktualizuję rozliczenie ze zbiórki Iwo 

                                                 Stan zbiórki na zrzutka.pl  3210zł 

                                          Plus 293 zł zostało ze zbiórki pomagam.pl 

                                             ( na pomagam.pl zabierają 7,5% z całości) 

Wydałam: 
(marzec): 410,20 zł 
(Kwiecień/maj): 717,8 zł
Czerwiec Warszawa  1867,67zł
Na zbiórce aktualnie do odbioru jest 0 zł.
Na koncie zrzutka.pl zostało mi 1339,30 zł

Pieniądze z pomagam (293zł) doliczam na Azodyl, który zamówiłam kurierem w SpecVet, nie ma na niego faktury ani paragonu, jednak będę zostawiać sobie opakowania i robić zdjęcia.
Wybierając na Azodyl musiałam się pomylić i wzięłam 50 zł więcej(4 zdjęcie), ureguluję tą różnicę.

Za Warszawę wyszło 1867,67 zł, dodam że nie musieliśmy płacić na hotel, z uprzejmości Ani i Marty które opłaciły Nam hotel❤️ dodatkowo Ania Nas woziła do klinik oraz do parków w miedzy czasie🥰 dzięki temu dużo zaoszczędziliśmy😺

Kolejne wydatki:
-karma wysoko mięsna dla kotów nerkowych
-lekarstwa
-wizyta kontrolna w Szówsku ( wyciskanie gruczołów, szczepienie itp)
-kolejny wyjazd do Warszawy za dwa lub 3 miesiące, w zależności od tego, jak Iwo będzie się czuł

Niżej wszystkie wydatki z naszego wyjazdu:













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz