poniedziałek, 15 marca 2021

Marzec - Rozliczenie z pomagam.pl


Rozliczenie, 28 marzec 2021r




Hej, aktualizuję rozliczenie ze zbiórki Iwo, ostatnio wybrałam ze zbiórki 1146zł ( na pomagam.pl zabierają 7,5% z całości) 
Na koncie zostało mi 736 zł
Wydałam 410,20 zł 
Na zbiórce aktualnie (28.03.21) do odbioru jest 80 zł.
Niżej przedstawiam faktury i kolejne wydatki które będę musiała ponieść z leczeniem mojego księcia.





Kolejne wydatki :
  • Za dwa miesiące 250 zł dla naszej nefrolog dr. Klimczak.
  • Kończy nam się RenalVet i Urinovet to jakieś 120 zł za dwa opakowania.
  • Morfologia kontrolna pod PNN z wysyłką próbki do laboratorium w Niemczech 340 zł 
  • Kontrole ogólne i posiewowe badanie moczu ok 130 zł 

Aktualnie odpada nam dentysta, ale w przyszłości możliwe że zabieg usunięcia kłów będzie konieczny.Iwo cały czas będzie potrzebował kontroli badań i opieki lekarza nefrologa.
Dziekuję za wszystkie wpłaty, te wysokie i te najniższe, wszystko się sumuje i daje potrzebną kwotę, zamówienia na rysunki zbieram na adres IwoMountainCat@gmail.com
Można do mnie pisać na Facebooku : Aranel Elbereth 
Lub Instagram @AranelElbereth @IwoMountainCat





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz